Hampus 18 år

imorse var jag duktig, gick upp 20 över sex, åt frukost och gick ut till Goliat
allt för Hampus arton års dag
sen fick mamma komma och hämta mig, de nya skorna som skulle vara "så bra att gå i" gör jätteont.
jag haltade runt på stallplan, Goliat måste undrat vad jag höll på med. haha

sen tog jag den näst sista malariatabletten.. så nu blir det väl mardrömmar ett tag fram över.

tre lektioner.. slutar klockan tre. tänk om vi börjat halv nio som vanligt å haft lektionerna på morgonen, kommit hem runt ett. så mycket bättre allt hade varit.

jag är fortfarande kvar i skolan, väntar på Sofia, vi ska fixa Hampus paket, hem till mig fixa oss för att sen ta bussen dit. kommer bli en upplevelse, för jag tycker inte om att åka buss när jag inte vet vart jag ska.

nu smsade hon :)

Hej Fredag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0