grönt te

egentligen tycker jag inte om det, men det är bättre än svart så jag ska börja dricka det istället

idag haltade jag ut till Goliat, något mörbultat efter min lilla åktur igår
så det blev inget rida idag, jag borstade extra länge istället
Goliat är söt, så är det bara
sen gick jag hem, det gjorde ont i höften

väl hemma skulle jag äta något, men brödet var grönt och luddigt så jag åt falurågrut med hushållsost och tänkte på mormor,
Älskade mormor

men det funkar inte att inte ha nå bröd hemma, så jag bestämde mig för å baka
först bara bröd, men sen ville jag göra nå roligt så då blev det blåbärsmuffins och syltkakor
nu känner jag mig nöjd
borde äta middag också, det får bli yoghurt med banan, för jag tycker det är tråkigt att laga mat till mig själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0