duktig?

idag var jag duktig (och det är väl tack vare Hampus)
vi gick till trafikskolan och jag klarade två pärmar

sen gick jag hem, ut till Goliat, red långt.
det behövdes, mitt huvud behövde det
så fick jag skjuss hem, det var skönt
nu dricker jag varm choklad

igår pratade jag med Tore, så sommarjobb är klart.
det känns så underbart, en sommar till på Öland med Goliat.

berätta 12 sanningar om dig själv i slutet ska du utmana 6 med
om du inte antar utmaningen kommer du ha otur resten av året

(det här gör jag för att Julia utmanade mig)
jag tänker inte utmana någon

1. jag saknar min familj
2. jag vill bli religionslärare
3. jag ska sluta äta godis från och med vecka 9
4. jag börjar få lite panik över projektarbetet
5. jag längtar otroligt mycket efter våren
6. jag behöver ett par nya vårskor
7. jag måste bli klar med körkortet innan Hampus
8. jag vill läsa Biologi B
9. jag vill gå på konsert
10. jag behöver prata med Julia
11. jag har precis lärt mig mitt nya mobilnummer
12. jag har tagit pappas t-shirt

Kommentarer
Postat av: Anonym

neej, riktigt än är jag väl inte det. ska väl plugga först så barnet får en bättre framtid:)..

oj, jag minns inte.. innan jul.. för julklappen ligger här, hinner bli en födelsedagspresent också känns det ju som.. kan det vart när vi kom hem från florida? eller strax efter det? alldeles för länge iaf.. du är välkommen upp precis när du vill! <3

2009-02-20 @ 21:41:20
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: LindavS

Uuusch för projektarbetet. Jag har verkligen ångest för det där. Särskilt eftersom att vi inte får jobba med det på skoltid. Om 7 veckor ska det vara färdigt, FÄRDIGT! Ojojoj.

2009-02-21 @ 08:33:15
URL: http://lindavonseth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0