24 februari 2009

tre månader med Klas idag
en månad för varje ord
jag
älskar
dig



 

lite roligt är det, för varje 24 sen den 24 november, som vi har som vår dag har det varit något speciellt.

24 november - Hilma 9 år
24 december - julafton
24 januari - första dagen i Afrika
24 februari - semeldagen

igår började skolan igen och idag är det 100 dagar kvar till studenten, jag vill bara gräva ner mig någonstans, sen kan någon få gräva upp mig den 4 juni, så jag hinner frächa till mig ;) 
jag orkar inte gå i skolan, det är massor och jag har ingen koll på någonting, är trött på att vara duktig och nu måste jag ge allt om jag ska få de betyg jag vill. okej, att jag visste det, men nu är det liksom bekräftat.

jag hatar det nya schemat som betyder att jag har sovmorgon varje dag, igår var jag ute och gick, nu ska jag plugga egentligen. Jag ska plugga. skriva min uppsats om stress. borde kanske skriva en biografi. sen är det religionen, projektarbetet, utställningen och nytt tema på måndag.

Trolla bort mig!

Kommentarer
Postat av: Gillberg

Vad e det för fel på sovmorgon? :P

2009-02-24 @ 19:44:47
Postat av: Linda

Kan vi gräva ned oss tillsammans? Så när vi gräver upp oss den 4 så är allt som vi ska ha gjort gjort och det är gjort bra också. Låter som något jag skulle kunna tänka mig...

2009-02-25 @ 07:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0