tillbaka till bänken, med pappas lasange, julklappar och drömmen

take a look through my eyes
everything changes
Phil Collins

middag i Strängnäs
pappas lasange
tåget hem
EXA skrivning på G

idag blev det julklappar
jag har Zoois, Julia och Klas kvar
idéer någon??

imorgon är det vanlig skola.
föreläsning vill säga
om hållbartlärande
jag kommer få Globalvibbar

jag köpte en julklapp idag, eller egentligen har jag flera sånna som ska ges bort
böcker
tänk att få skriva en egen bok,
få den publiserad
det är en dröm jag har
åå, vad kul det skulle vara.
skriver man en sida om dagen, blir det 365 sidor
365 A4 sidor
en tjock pocket ;)
kanske att man ska försöka, ha det som nyårs löfte.
att få ihop en bok :D
undra vad jag skulle döpa den till
hur jag skulle skriva den
korekt?
talspråk...
men min egna stil, som min novell
Vilken faktiskt blev publiserad i ett projektarbete
för jag har eldat upp dig
så hette den
men det är inte nyår än, så jag får grunna på saken

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0