tidigt uppe, tidigt ute

uppe för tidigt
jag kunde, men min otroliga snabbhet imorse legat kvar 15 minuter.. minst
slöseri, med tid.
kom in på mailen igår, det var inge viktigt, men däremot nu, för typ nån minut sen bara
VG på mattetentan
åå, vad duktig jag känner mig
om dess svårighetsgrad, behöver vi inte diskutera
VG är ett VG och ett VG på högskolan är ännumer ett V och ett G
välgodkänt

idag blir det praktik hela dagen
lång lunch, så ska försöka komma iväg å handla
Julia dyker upp imorgon eftermiddag
vi ska ha julstuga :D
bakning
knäckkokning
godis
pyssel
shopping
jag ska försöka få iväg julkorten också
läängtar

en kvart kvar tills jag ska bege mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0