tentaresultat, ridtur och oisolerade fönster

lördag
det borde, helt ärligt vara förbjudet att vara själv på lördagar
hej, det suuuger
jag är för trött för å ta tag i nästa exa, även om det vore rätt skönt 
men,  nej jag har jullov
kul å fira jullov solo
jag å en sovande katt i en lägenhet med oisolerade fönster
det är kallt
jag kan ju skryta lite med min VG-tenta,
för att, ja för att det är kul att få ett VG
VG på hägskolan är som ett MVG, men i slutet spelar G eller VG ingen roll
huvudsaken är tt man klarar sig

det är verkligen kallt, vinter å snö ute
ÄLSKA
långtur med Goliat idag
så långt att vi fick vända för att jag inte visste var vi var
haha
sen var det rimfrost på hela Goliat
sånt mår man bra av, när annat inte är som det borde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0