morgonen

tvätten är klar, jag har dammsugut hela lägenheten, vilket inkuluderar bakon datorn. nu bär det snart ut till Goliat. jag ska hinna källsortera också, för sånt måste man göra för att vara rädd om miljön. jag har tre år eller iaf två riktgiga år på global och ämnet i sklan just nu är hållbar utveckling, hållbart lärande. i eftermiddag funderar jag verkligen på att packa ner alla tomtar, jag är trött på dem helt enkelt. känner att jag behöver bryta nu. det räcker med massa män i mitt hem nu. jag ocg Siri behöver slippa undan alla blickar! imorgon är det nyårsafton och jag har inga planer. kanske kommer familjen hit för det ska tydligen vara något på stan.. annas får jag packa ihop mig och katten, sätta mig på tåget och åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0