kvinnan på konsum!

kallt
efter en lite dryg timmes promenad köpte jag det jag skulle och lite till, så stod jag där vid REAmejeridisken å skulle ta billig laktosfriyoghurt när en kvinna i typ mammas ålder utbrister
- vilket vackert pannband du har.
- Tack!!
- vem har stickat det?
- jag har faktiskt köp det
- åå, vardå? för det är ju skönt att ha något om öronen nu när det är så här kallt ute.
- ja, på Indiska. (Hennes sån, som såg ut att vara några år yngre än mig går då där ifrån)
- då ska jag går dit imorgon, hoppas att de finns kvar!! du förstår min syster stickade ett sånt till mig en gång, fast blomman var något mindre.
- jaha..
det blir tyst, hon fortsätter sen..när jag tagit min yoghurt
- ska du ha den här? (om en burk men typ smaksatt cream fraiche)
- nej, jag vet inte.
- ska du laga mat?
- ja, något ska man ju äta.
- ja, äta måste man ju.

hihi, vilken söt människa!

Kommentarer
Postat av: Älskling:) KLAS

Haha lite läskig haha :D

jag vill vara med på din blogg:D

2009-12-29 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0