julen i korthet, med fokus på igår

julhelgen är över
paket och mat.. det får räcka som sammanfattning
jag är i Strängnäs nu. tanken var att vi skulle åka till Eskilstuna, så jag skulle komma hem, men så var tydligen inte fallet. kom hem vid staxt efter tion, skottade hela uppfaren, blev svettig, gick in å så sover alla.. vet inte ens om de ska till Eskilstuna.
suck å stön.. isf måsta jag ta tåget hem till Siri :)
jag som hade sett fram emot rea.. ville kolla in en nya kamera, då min tar 100 år på sig och ta ett foto
imorgon blir det pulka åkning, pizza (om Hampus får bestämma och bio.
me and the boys :)
var hos H och J igåroch kollade på Flickan som lekte med elden, så bestämde vi att Luftslottet som sprängdes skulle anklaras på bio.
 hele den grejen igår,va en sån där grej man blir glad av :).  jag satt i soffan på Fafnevägen, så ringde det.
hampus, stod det å jag undrade vad han ville mig, då ha dissat sms:et jag skickat på förmiddagen

-hej
-hej sygging!! var är du?
-hemma, hos mamma å pappa
-men suck på dig. vi skulle ju komma å hämta dig, så skulle du moffa chips å kolla flickan som lekete med elden, men oss..
-jaha..men nu är ju jag redan i Strängnäs.
-ja, så då kan ju du komma när vi är hemma

så så blev det :) att någon tänker på en så där och agerar, ärligt.. det sker. tro jag inte särskillt ofta. jag vet att jag många gånger tänker på folk men inte hör av mig, så blir det de där pinasmma att de hör av sig efter alldeles för lång tid, så skärpning.

ikväll blir det Klas och jag och hockey.
jag jublar (läs ironin)
har en bok som ska läsas, så så social kan jag ju vara,

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm hockey. kul va. du skulle vart med mig skumdum!

2009-12-27 @ 22:53:06
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hilma kom och räddade kvällen och jag fick toan städad, men ännu bättre om du varit här. puss!!

2009-12-29 @ 10:03:12
URL: http://mariiacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0