ett gott nytt 2010

för ungeför 23 timmar sen hade jag mitt sammanbrott. haha! nu bryter jag snart ihop då det är nyår å jag sitter hemma. jippi, jag, pappa, två katter å systrarna, var av en snart utgår. mamma kommer snart. nästa år, i min lägenhet ska 2011 firas! vi kan typ hitta på att nyår är överskattat, eller ska man ta alla chanser till att partaja. jag deppar inte, tycker Klas kan komma hit å skåla med mig sig, för ryktet går att pappa har mosserandevin, det är kanske surt, men det är som sagt nyår. så puss på det. okej, jag ska vara social med dem där uppe. efterrätt??

förövrigt måste jag tillägga att den nya Ica reklamen är helt underbar!!
aldrig förut har en vegetarian köpt så mycket kyckling, allt för att bli lika snygg som Ica-Ulf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0