lycka :)

Idolhysterin har lagt sig
Erik vann
äh, en sen då, jag har ändå inte sett nnågot avsnitt.. inte ett helt iaf
trots det, de där nervösa pirret i magen när de ska säga vem som vann
va fåning jag är

igår, så skulle jag skriva om en sak som slog mig nu
visserligen en sak som jag tar upp ibland, men igår var det så uppenbart
vi var hos Goliat, sent eftersom det var VFU-seminarium på Eskil
va ute straxt innan sex, bussen går hem 19.15
men jag hann rida 30 minuter intensivt på banan
galoppen gick toppen
traven var underbar
de små övingarna gick som på räls
UNDERBART
känslan av att stämma ihop med någon till 100% är obeskrivlig
tröttheten och huvudvärken var bortblåst
jag satt av med en lyckokänsla alla borde få uppleva
och då, till vad jag skulle komma till, uppenbarelsen

-student?
-visst.
-lånade pengar?
-ja, jag vet.
men det är inte pengar, det går inte att mäta i tabeller och diagram, i statistik om ekomomi
-nej, nej, nej!!
det är Goliat, det är lösningen på mitt liv
det är allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0