2009

2009 var ett bra år
det var mitt sista år som tonåring
det var året då jag tog studenten
det var året då jag flyttade hemifrån
det var året jag fick en egen katt
det var året jag började på högskolan
det var året.. okej, året var 2009 och det hände en del gjejer, var sak har sin tid, så därför..

en återblick!

Januari

inleddes på Visholmen, förtsatte med att jag började min sista termin på gymnasiet och avslutades med att vi åkte till Afrika och blev kvar till månadskiftet

Februri
så februari inleddes i Afrika, vi kom hem, Alla hjärtansdag firades Hampus likaså som blev 18 :)

Mars
Pappa fyllde år.. jag kan faktiskt inte komma på något annat som hände, det va skola och utställningen på Mullteum som låg i fokus

April

någon fyllde 19 :) och ansökan till Högskolan skulle vara färdig. Påsk och födelsedag firades på Öland och det var tydligen då vi gjorde klart i hallen.

Maj

slutrycket, utställning, betyg. Julia konfirmerade sig. Jag tog körkort

Juni

fem dagar in i den första sommarmånaden tog vi Studenten!! Dagen efter åkte vi till Öland. Senare samma månade hade mamma sin 50 års fest. 

Juli

Vi var kvar på Öland, korven gick år som som smör i solsken! Julia blev 15 :)Finns otroligt många underbara bilder från i somras, men Goliat i köksdörren, står ganska många.

Augusti
Vi lämnade Öland, åkte på kryssning och jag tog tag i studierna

September

Jag fick huvdet fullt av läroplaner och inlärningsteorier. Klas med syskon fyllde år.  Jag fick ett erbjudande om en lägenhet, vilket jag inte kunde tacka nej till! Skördefesten bjöd på ytterligare lite korv och jag längtade tilbaka till sommaren.

Oktober

jag och Hanna var på Green Day, dagen efter den årliga marknaden :) Lilla Siri flyttade in och så bar det iväg till Eskilstuna

November

Hilma fyllde två siffrigt. Jag hade massor med tentor och vem ville inte bli av med den här månaden?? Gissar också att det var i Novermber vi hade inflyttingsfesten ..

December

där vi nu befinner oss. Lucia. SNÖ!! julafton hemma i Strängnäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0