vecka 44

jag har blivit kär :)

ååh, underbara känsla.

höstlovet är halvvägs, hur trist är inte det då :O
jag som skulle plugga asmycket körteori :/ dålig man är!!
det har mest blivit syster och goliat<3 idag va vi ute i stalle aslänge, hade picknick å allt.
MYS!
ska snart ner å hyra film, gissar jag (:
 
fast ärligt, vem bryr sig om det, haha. egentligen är det rätt patetiskt å blogga,
jag gör det bara för min egen del.
för:
1. hur många läser
2. vem bryr sig
men en sak är säker, det känns så mycket bättre när man skrivit en stund, som att det man burit på får komma ut i ord, som bokstäver på ett papper


idag när vi cyklade från stallet saknade jag öland så sjukt mycket.
jag vill dit igen, det va så himla skönt
inte strängnäs liksom
Goliat på tomten,
ett jobb = pengar
lov = inga läxor
sol = bruna ben
 ÄLSKA, eller vadå?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag bryr mig. och jag saknar dig<3.

2008-11-03 @ 17:59:37
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0