smoothie

vilken helg det blev :)

fredagskvällen hos Michael, med Guitar hero, va bra man va då ;)
lördagen hos Goliat, med Julia och Hilma på stan, Hampus ringde så slutade kvällen på dansbandskampen med han och Gölhe :)
söndagen, började hos Goliat med Hilma, vi körde på stubben, sen hem å plugga, både körkortsteori och skolan, mamma kom hem, så körde i i ca. 2h.. krypkörning tyckte Micke jag skulle träna på, så det börja lukta bränt om koplingen. haha! (stackar mammas bil) ja, det blev lite stop å kör också, sen korsningar å backa på parkering
dagens citat frå bli:
"men jag vet ju inte åt vilket håll bilen åker när jag vrider på ratten"
mamma börjar asgarva
sen kom vi hem, jag gjorde nudelwook och Julia smoothi, vilken precis tog slut..
nu väntar läxorna så snäll på mig, som alltid


imorn har jag tid hos frissan å jag vet inte hur jag ska göra :O
något panik, haha.. va ytlig jag är!
men vill att det ska bli bra :)

förslag?

en annan grej också, som Hampus dragit in mig på, AMNESTY
något pinsamt att jag inte alls visste va det var för något, med tanke på att det verkligen är ett ämne jag brinner för
så blev medlem igår (:

för rädda världen var det ju <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0