vardag

kom från Goliat sent idag.
var inte från skolan förrän halv fem, allt för imorgon, men jag ska inte avslöja något.
annars hade det väl varit en bra dag, bortsett från bilskolan.
jag hann både köra och göra ett godkänt test på datorn :)

människor gör mig glad. vissa vill säga!

dessutom är det verkligen så att gamla människor är det sötaste som finns.
MORMOR OCH MORFAR

det är verkligen jullov imorgon, ska bli så himla skönt
(dock finns det måsten som plugg å köra bil, men ingen skola!!)

jag är så trött på skolan, asså verklign på allting
på lärare som inte pratar med varandra
på läxor, prov, uppsatser, redovisningar (dvs, allt man måste göra hemma)
jag ska plugga nu, sista kvällen innan lovet, det känns surt.
jag orkar inte!!!



dessutom har jag PANIK!
DET ÄR JUAFON OM EXAKT EN VECKA OCH JAG HAR KÖPT EN, 1 JULKLAPP

fredag?
shopping !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0