solen

idag när vi vaknade sken solen, jag vill ut och gå. men vi låg kvar, lyssnade på musik och pratatade lite. det är bäst, prata bara, asså säga saker som egenligten är ovisentliga men som ändå finns. sen åt vi frukost, jag är kär i vanlijyoughurt. nu ska Hilma och jag gå ut i solen. Hilma med sin brutna handled, när du ska se på hockey. Sverige-Ryssland och Sverige vinner med 2-1. Äh, vem bryr sig, jag ska ha din gröna tröja och le, le för att jag är lycklig, för att det känns så himla bra, för att solen skiner, för att Goliat är nyklippt och för att Hilma och jag ska ut.. dessutom är det julafton på onsdag.
dagens i-landsproblem:
det finnns inga ägg hemma, så jag kan inte baka mjukpepparkaka
(jag skäms)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0