julhelgen är över, kvar är bara nyår

var tänker du fira nyår?
jag har inte tänkt något alls :S
jag skulle vilja vara jättefin, äta fin middag, dricka champange ur kristallglas och bara glittra.´
men med två dagar kvar lär jag ju int hamna på nån galamiddag, eller hinna fixa en.
hur som helst har jag iaf en glitterhårspray, men längre kommer jag nog inte.

jag vet inte när jag bloggar nästa gång, jag vet inte vad jag ska skriva om. snart börjar skolångesten igen. det är massor att göra, men jag orkar ingeting. skulle behöva svara på eneglsakfrågor och trycka in lite glosor, men Klas är bättre. okej, att det handlar o att prioritera, men det handlar om att må bra också. engelska ger mig ont i magen, engelska är ångest och snart åker vi till Tanzania. :) det är visserligen lite panik.. men vara sak har sin tid. nu är det trots allt jullov och jag som alltid trott att lov = vila, ta det lugnt å återhämta sig. jag och Julia har börjar springa, går väl så där.. det är skönast när man är klar och har duschat. idag var jag hos Goliat, gick dit och hem, det var fem grader kallt och han är väldens bästa, stod och väntade i hagen, söt och lurvig, för han är verkligen som en björn nu! vi tog en tur, det var stjärnklart och så galopperade vi på vallen. kanske är han vild också, jag var lycklig. skrattandes travade vi hem igen :) å så såg jag ett stjärnfall!

dagens i-landsproblem:
folk som bryr sig om den blåa stålgranen på torget
(jag skäms)

det ägnas fortfarande insändare år granen på toget, herre Gud, nu står den där och drar ström. lite söt tycker jag att den är.. men det värsta av allt är att jag bryr mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

speciell. men söt.

2008-12-31 @ 14:19:16
Postat av: hanna

förlåt, det var jag som skrev förra;)

2008-12-31 @ 14:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0