20 december

jullov, äntligen :)
jag har bestämt mig för att inte plugga förrän efter julafton, så vi pratar inte om skolan!

Avslutning i torsdags, mysigt i kyrkan med mamma å Julia.
På kvällen var det teater och Hilma var tomtefar, real good!
Avslutning i fredag, Vasaskolan. Hilma sjöng. jag å mamma lyssnade, sen blev det Lauras och julshopping i Strängnäs. då saknades tre julklappar. idag var jag och Julia i Esklstuna, nu saknas ingen. ska troligtvis ha en liten grej till, men det är mest på skoj... (om jag kommer på något bra)

snart åker jag till Goliat, ska ta in alla hästarna ikväll. alldeles själv, så det lär ta lite tid.
men vad gör det om hundar år?


nu har jag rensat min garderod, det känns riktigt skönt. ut med allting som jag inte använder å aldrig kommer använda heller.


det känns så himla bra <3
jag kan nog egentligen inte förklara det

- va ska vi göra i helgen?
- vilka vi?
- Cecilia, du och jag.. det är vi!

sånt betyder, det är liksom vi som är viktigt. jag struntar i alla andra. det finns för många alla andra.
så gick vi en sväng igår, runt i Strängnäs. hälsade på ängeln vid kvarnen, kollade skyltfönster och på Stängäns BLÅAgran.

Dagens i-landsproblem
ont i armen, för att julklapparna i påsen väger för mycket
(jag skäms)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0