när den svenska sommaren regnade bort..

så tog VT14 slut. helt slut med flaggan i topp.
VG på examensarbetet, det vill säga högsta betyg på examensarbetet och jag kan stoltsera med en kandidatexamen i svenska som andraspråk.
 
Öland håller på att både blåsa och regna bort.
temperaturer över tjugo grader, känns väldigt långt borta.
raggsockor, halsduk och tjocktröja hör till den vanliga outfiten.
stövlar när man ska gå ut.
svensk sommar när det är som bäst..
för två veckor sen åkte jag från Strängnäs.
tiden går fort, så är det ju. men att lämna Fredrik i Strängnäs för fem veckor var kanske inte så genomtänkt som jag tänkte.
 
snart ska jag sätta mig på cykel och cykla till jobbet för lite kvällsarbete.
det är lördag, så i godisburkarna vill det till att rasla.
om någon överhuvutagen vågar sig ut, det är risk för bortblåsning och himmelska kallduschar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0