summering vecka 6

en vecka med för lite sömn och för mycket att göra.
idag är det fredag. jag vahar.
vård av hund, som igår spydde hela dagen och svullnade upp i hela ansiktet.
idag blev det en tripp till veterinären som förklarade det med en allergisk reaktion.
av vad, vet inte.
Kejsi har haft en slödag idag. vi har som uppgift att ta in Goliat och co ikväll.
Svullnaden har gått ner och hon får behålla maten.
jag har fått massor gjort.
ommöblering, städning, nästa veckas lektionsplanering, påbörjad planering av vecka nios valtema med andraspråkseleverna, planering skickad till min lärare på MDH och så det bästa.
strålande kritik på min komplettering av b-uppsatsen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0