om jag är m, vem är an?

om någon undrar ska bögar slängas i skogen.
iaf efter att ha sett första delen av Gardells, Torka aldrig tårar utan handskar.
vad gör man, med attityder, fördomar och toma värdelösa argument?
med två dagar kvar upplever jag uppgivenhet.
jag som skulle göra världen till en bättre plats..
när ska man räcka till? när ska man uppskattas?
vad ska man göra?
å liksom, vem är man?
vem är man som ska göra något,
som ska slå hål på fördomar och
motivera till annat än dataspel där man dödar och vinner på att vara hallick.
är det jag som är man, som är en del av man?
m, kanske.
vem är då an. vem tar ansvar för an.
innan bögarna blir slängda i skogen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0