ledig :)

regn
min enda lediga dag den här veckan, regnar bort.
det betyder att jag bäddad ner mig i soffan, för att plåstra om min dator.
som nu är tömd på diverse onödigheter.
alla bilder på min externa hårddisk.
bort med alla onödiga installerade program.
ibland kan tom jag chockera.
igår var det Håkan på Skansen.
i en timme satt jag och rös.
 
Håkan Hellström – Du är snart där
 
det bästa med idag är, att jag faktiskt kan sitta här utan ett dugg dåligt samvete.
hästarna är ute, efter en natt inomhus och ska få sitt lite senare.
jag har städat toaletten, sopat golv och skakat mattor, tvättkorgen är knappt halv.
Kejsi sover med nyklippta klor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0