vinter, januari, fredagsmys och så lite studier.

Ganska snygg.
 
Ganska charmig.
 
Ganska snabb.
 
Ganska söt.
 
Bäst.
 
Mer bäst.
 
det kan ju konstateras att vintern är här på riktigt och att solen med snön bidrar till tacksamt fotoväder.
 värdens finaste motiv, bidrar till en del riktigt snygga bilder..
nu önskar jag mig en egen lägenhet, med en svart vägg, där jag kan hänga upp massor med förstoringar
i färgglada ramar.
 
eftersom det är lördag och jag varit igång sen sex imorse ska jag plugga en stund.
den där tanken på att sova middag tillåts inte att bli mer än just en tanke.
didaktik och fotokursen, så lite sommarplågor på det.
som dessutom spelades hela igår kväll, vibbar ifrån lågstadiediscon,
tre rätters, ett glas vin, bästa killarna och så plump på det.
det är helt klart värt att nämna att jag vann!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0