en lång dag.

en alldeles för lång dag.
med uppstigning klockan halv fem hinner man med en del.
typ som ommöblering i köket.
långpromenad med Kejsi.
fix med tavlor.
prat med en granne.
gymmet.
stan.
mer promenerand.
prat med Bea
plugg.
min uppsats är sammanfattad för muntlig redovisning,
min opponeringsuppsats är igenomgådd.
sova middag eller plocka lite, innan Goliat ska få sitt och hästarna ska in.
imorgon är jag förmodligen ganska trött.
då väntar en Bea-kväll, vin och mat.
efter det är jag förmodligen ännu tröttare.
så två dagar utan ens en tanke på plugg.
är det de som kallas jullov?
dessutom kommer domen på min c-uppsats imorgon.
ojoj!
så på måndag börjar nästa termin.
didaktik, praktik och samhällsekonomi.
bara en sån grej att det är vårtermin gör att jag känner motivtion.
barmark och en cykel, sen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0