måndag, fjärde februari.

det som inte händer på facebook, händer inte på riktigt..
eller hur är det med den där saken.
 
en bra måndag, med promenad, praktik, promenad,
kökshäng, hästar, handling, middag, promenad och framtidsdrömmar.
dessutom har jag planerat min vår, som om sanningen ska fram känns tung.
med c-uppsatskomplettering, praktik, ekonomi och allt annat som ska fixas.
dock ska det göras och kvällen fick ägnas åt ett schema.
kanske finns det risk för vissa drag av någon sån där trendig diagnos när det känns som att
stressen minskar en aning när jag får allt "att göra" på ett papper framför mig.
i fina färger.
 
 
Maroon 5 – Love Somebody
 
 

Kommentarer
Postat av: hampus

Glöm inte bort att ladda batterierna i emellanåt... jag kan agera laddare.... mina laddningsegenskaper är stärkande "korta" promenader, trevliga luncher och middagar blandat med ett och annat gymbesök... FÅR JAG JOBBET????

2013-02-05 @ 12:42:34
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Bea

Vi går båda en tuff vår till mötes men vi klarar det! När man väl är uppe i allt "göra" så går det ändå! Styrkekram till dig min vän <3

2013-02-05 @ 19:12:38
URL: http://familjengraff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0