summering.

i januari var det snö, Kejsi hade bott hos mig i ett år
 
Sportlovet på Öland, som ägnades åt plugg, plugg och plugg
 
 Så i mars provade vi kepsar på Tuna park, jag åkte dessutom skidor på platten för första gången i mitt liv
 
sen kom April, jag fyllde år. hade maskeradfest och blev godkänd på min c-uppsats i statsvetenskap
 
i maj började jag använda mina vita converse, dessutom fick jag äntiligen chans att visa min tatuering
 
i juni tog Julia studeten och jag inledde min karriär på hemtjänsten
 
under juli såg Hanna och jag, kanske världens snyggaste man i Skutskär
 
i augusit blev vi offeltigt sambos, spenderade en vecka på Öland och jag började plugga pedagogik
 
sen kom hösten, i oktober någon gång, vi smällde till med inflyttningsfest och löven blev gula
 
så blev det november och mörkt
 
sen kom december, på julafton var det 7 grader varmt
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0