SUNday

jag mår mycket bättre än jag förtjänar.
några för många glas vin, några för få timmar sömn.
en glädjeuppladdning med mina fina statsvetenskapstjejer hemma hos Bea igår.
laxplanka, kladdkaka, hemmagjord hallonglass.
klockan var efter fyra innan Bea och jag släkte lampan.
när Bea började läsa dikter om och hitta sig själv fick det räcka..
imorse blev det rostmacka och hallonmarmelad, Krille körde mig till tåget.
glad, men något trött ska jag nu ta tag med mitt projekt jag började med i torsdags.
ikväll blir det favoriter för hela slanten :)
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Tack själv kära vän <3

Vi ses om en vecka!

2012-11-08 @ 01:47:26
URL: http://familjengraff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0