en mix av hemtrevnad, troll och känslor.

home sweet home.

nästan iaf.
jag önskade jag hade någon som plockade efter mig.
ja, alltså någon som inte var jag själv.
det kanske är så, borta bra men hemma bäst.
Kejsi äter märgben och jag har plockat lite, efter mig själv
och för miljontegången bestämt mig för att i fortsättningen ALDRIG lägga saker där de inte hör hemma..

jag har provat min dräkt inför fredag, då det är maskerad i Örebro.
jag och min kreaktiva sida har komponerat ihop ett troll.
jag har faktiskt både klippt, sytt och flätat.
handlat på Röda korset och köpt hårfärg på leksaksaffären i Borgholm.
imorgon ska jag på spindel-, moss-, samt hängseljakt.
sen är den fulländad.

ibland finns det faktiskt inte ord för känslor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0