solen och månen och allt där emellan.

om jag igår hade hundhår till salu säljer jag idag mensvärk.
eller jag kan nästan betala för att någon ska ta den.

idag har jag haft en bra dag
(som de allra felsta dagar)
det började med sovmorgon och plugg i sängen.
fortsatte med en långpromenad i solskenet med Kejsi.
sen bar det av till Västerås för lite föreläsning.
efter föreläsningen körde Bea mig in till stan, jag hann med fyra tåget.
väl hemma, bytte jag om, tog med Kejsi till stallet för en timmes promenad
med favorit herrsällsap i månskenet. Goliat, Hampus och Argus.
när Hampus och jag hade plockat in hästarna åkte vi hem till mig.
jag fick te ifrån London, vi lagade mat, åt mat,
fickade och drack te på engelskt vis, med råsocker och mjök.
killarna har nu åkt hem, Kejsi har somnat på hallgolvet och jag ska ta tag i seminariefrågorna.

tre perspektiv på mina nya skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0