så där bra som det blir ibland.

bästa fredagssöndagen.
sov tills jag vaknade.
Mian ringde, sen kom hon och Johanna och hämtade mig.
två timmars tur med hästarna.
älskade bästa Goliat!
sen fick jag skjuts hem.
(bortskämd)
tog tåget till Eskilstuna.
mat med Natalie och Jouline.
Bio med Natalie, Jouline och Sebastian.
sen blev det en milkshake på donken å massor med prat å skratt.
jag å Natalie konstaterade på bion att bio va dumt,
iaf när man inte setts på jättelänge å har massor å prata om.
sen ringde Bea, så imorgon åker vi till globen på Disney on ice med Beas syssling Elin.

det är helt ortoligt, hur bra man kan ha det.

för övrigt kan jag ju rekomendera Simon och ekarna.
en bra film. en fin film. en ärlig film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0