tisdagkväll.

jag tror min mage är förkyld.
den gör jätteont, har gjort i några dagar nu..

idag har jag ritit i två timmar och insett hur mycket jag tycker om Goliat. (igen)
jag har tvättat och handlat, när jag cyklade ifrån ica regnade det och jag blev jätteglad.
så jag gick en promenad i regnet å blev jätteblöt

jag satt på facebook idag. klickade runt. kände mig så ovuxen.
(är man barn då?)
helt plötsligt kändes det som att var och varannan antingen var gravid eller gift.
jag som inte ens är det ena eller andra, som inte ens har pojkvän är ändå lycklig.
jag har fått för mig att det är bra, att känna att man kan vara lycklig ensam,
att man vet att man kan vara det.

Hampus ringde, vi pratade en stund.
tänk vad bra det är med bästa vänner.
vänner som man älskar och värderar över allt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0