en sån där bra fredag!

en bra fredag.
Hampus åkte nyss hem. lämnade mig med all disk.
(nu lät det som att det var bra för att Hampus åkte hem, vilket inte alls var meningen)
i all sin enkelhet,.mat, cider och prat.
jag är nöjd så, är förmodligen en lätt tillfredsställd människa.
Kejsi har intagit "vänta på att vi ska sova" position.

eftersom att jag haft min duktiga vecka och Hampus och Madde hade med sig naturgodis är jag tvungen att äta.
mandlar med choklad. eller kokostoppar. :) så var det med den duktiga veckan!

igen är jag sjuk.
kanske feber.
tack till alvedon.
stallet imorgon bitti, sen tjejor i Eskilstuna.

måste bara tillägga att jag igår red med Kejsi i longerlina.
ja, asså om nån undrar. jag har världens bästa djur!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du ta hand om en hund? Du kan ju inte ens ta hand om dig själv, tjockis. Lycka till

2012-01-21 @ 19:23:24
Postat av: Den där Bea!!

Vad fan är det med dig!?!? Är du helt rotlös din stackare? Det finns flera miljoner internetsidor som du kan titta på och istället väljer du att skriva och hela tiden hålla dig uppdaterad om vad Cecilia gör! Patetiskt! Lägg ner vad du håller på med och tänk på vilka reprisaler det kan ge. Allt du skriver sparas.

2012-01-21 @ 22:30:26
URL: http://familjengraff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. vilken joker. Repressalier menar du? Och du kallar mig patetisk :D GG

2012-01-22 @ 13:15:26
Postat av: Den där Bea!!

Felstavat, ja och! Vad fan är det för jävla nöje och trakassera människor!? Är du så förbannat osäker?? Jag tycker synd om dig!! Det är jag kan skriva. Stackars osäkra människa som inget fäste på jorden har...!

2012-01-24 @ 01:39:33
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0