blöt onsdag.

regn.
jag vaknade av att det smattrade på rutan.
gick en kissrunda, åt frukost och sitter nu med den grundade analysen,
som ska göras på våra observationer.
Casie ligger nedanför bordet.
(uppenbarigen är jag för stunden inte värlens roligaste)
men det börjar faktiskt kännas som att hon kommer till ro mer och mer :)

idag, igen finns en att göra lista
Goliat
Casie
lämna in min timrapport på skolan
plugga
städa
träna
ta in hästar

på måndag, då är jag ledig en vecka :)

Idag är det Hannas tjugotredje födelsedag.
inte att glömma!



nu, regnkläder och promenad till stallet.
det betyder att jag slår tre flugor i en smäll.
Casie, Goliat och inlämning av mina timmar i december.
effektivitet när den är som bäst :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte säga att jag börjar bli gammal men nej. jag ska inte vara sån. jag har ju trots allt LEVT dessa 23 år. och ska leva många 23 till :) "var nöjd med, allt som livet ger...! papapapada" :) kom hit snart! puss <3

2012-01-14 @ 13:24:51
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0