ovärdeligt.

paus.
vanlijte och tvätthägning.

"ingen mår väl bättre än när man får vara med dig :)"

jag fick det av Hampus.

Hampus som för stunden får stå ut med mina tusen funderingar kring det här med att ha hund,
som sen i söndags ställt upp fullt ut för mig och Casie,
och som verkligen brytt sig om allting runt det här som är så främmande för mig.
betydelsefullt.

dessutom, bara så där, när jag ändå håller på.
Bus och Hampus idag.
det var häftigt.
precis vid hand fötter.
stannade. gick. vände. stannade. gick. sprang.
typ som när Goliat och jag leker följa John. fast sida vid sida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem fan vill vara med dig

2012-01-14 @ 13:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0