så var det de där med anonymitet.

din hund och du har nått gemensamt
ni är skitfula

vem fan vill vara med dig

vem fan vill vara ditt sällskap

för att du själv är bajs

men du är fortfarande fet.

hej tjockis

vi skulle alla vara tacksamma om du distanserade dig från omvärlden så vi slapp se och höra dig. Kramdu

kommer att dö

har du saknat mig ditt fetto? du tar bort mina kommententarer. ajajaj... det sårar verkligen... lika mycket som det sårar att du är feeeeeeeeeeet


axplock.. 

det räcker, jag har fattat.
jag vill inte höra mer.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag förstår verkligen inte den här människan. är det helt enkelt en SÅ sorglig människa själv som måste trycka ner på nån annan för att själv må bra. som är så ensam och övergiven och oälskad att den måste få nån annan att känna likadant?



eller är det en person som helt enkelt inte har något liv. som tycker det är en logisk kvällssyssla att sitta och kommentera på någons blogg, elaka kommentarer som bara är så fruktansvärt onödiga?



den personen går även ihop med mitt nästa alternativ, en sjuk människa. ja alltså psykiskt sjuk. som har ett behov av att skriva elaka saker. då är det ju också synd om denna person. med erfarenhet inom detta har jag en del bra diagnoser denna person kan få av mig.



det som är sorgligt med det hela är ju att denna person inte vågar skriva vem han eller hon är. så någon av mina teorier måste ju stämma. om man inte kan stå för det man skriver så är man en bra sorglig prick. cicci står ju för vad DU skriver så kan du inte stå för det själv?



världens ensammaste eller psykiskt sjuka eller bara mest ologiska människa jag någonsin stött på. snälla du, kan du inte bara berätta vem du är så kan vi hjälpa dig. vi tycker synd om dig. på riktigt.

2012-01-16 @ 21:29:55
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: hampus

Jag tycker synd om den patetiska imbecill som skriver dessa påståenden om den underbaraste människan i hela världen, för denna person (kallad anonym) kommer aldrig få veta vad vänskap är för den kommer aldrig att kunna tillförtro sig någonting till någon... och denna "anonym" kommer aldrig heller få känna närhet av den absolut bästa... nämligen Maria Cecilia.... Ett tips till dig anonym är ju att växa upp, skaffa dig ett liv och sluta trycka ned andra personer när du själv inte ens kan stava ordentligt!!!! Lyd mitt råd eller gå o hoppa från ett hustak för ingen kommer sakna dig i dagsläget...

2012-01-17 @ 09:50:05
URL: http://hampusfunderingar.blogspot.com/
Postat av: Linda

Du är bäst Cecilia, och människan som skriver dessa saker måste vara sjukt avundsjuk på att du är just som du är. Jag är avundsjuk för att jag inte är som du, och det är antagligen människan som skriver dessa elaka kommentarer också, det är bara det att personen har inte tillräcklig hjärnkapacitet för att tänka längre att man ska säga snälla saker till människor man ser upp till. Precis som ovanstående kommentatorer skriver så är det ju synd om människan som inte kan något annat än att säga elaka saker, isf måste ju personen leva i en oerhörd dyster miljö. Undra när personen ska förstå att det inte är något bra när människor ser den som ett offer, inget att vara stolt över!

2012-01-17 @ 16:03:45
URL: http://livetsstorm.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag håller sannerligen med om vad ovanstående personer tycker om den som Hampus beskrev -anonym- troligen är denna person -anonym- även till vardags och troligen så ofantligt avundsjuk på dig MARIA CECILIA <3 Som omges av både vänner och familj som älskar dig på riktigt. Det är tragiskt att människan inte får uppleva det du upplever och det är nog också därför som dessa kommentarer skrivs. Ett tecken på osäkerhet, avundsjuka, sinnesrubbning mm mm..! Tragiskt. Vad annat kan man säga? Mer än att det är tragiskt!

Det är starkt av dig (som du alltid är, stark!!) att offentliggöra kommentarerna i ett inlägg! Det är trots allt trakasserier som du blir utsatt av..!

2012-01-18 @ 23:05:12
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0