granbarr, isprinsessor och skola.

ett tag hade jag gett upp hoppet.
det var granbarr överallt.
om jag har det innanför BHn blir jag inte förvånad..
asså, jag var påklädd när jag klädde av den. granen alltså
nu är den borta.

å mitt hem är rent och fint.
jag lider med mina grannar, som förmodligen inte uppskattar min kvällseffektivitet.
dammsugit och torkat golv, nu ska jag damma och greja innan jag duschar och kryper ner.

idag bar det av till Stockholm för Disney on ice med Bea och Elin.
Bea och jag satt nästan å grät.
det är nått med Disneymusik.. å så isdans på det.
åh!

nästa vecka MÅSTE jag oh Bea komma igång med metod PMet.
blir klara också, vilket kommer ge..
NÅGRA DAGAR LEDIGT!!!
innan b-kursen i statsvetenskap drar igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0