så var det över med gnällandet.

jag börjar känna mig som mig själv.
klockan är efter tio och jag känner mig inte död.
idag fick jag äntligen iväg min hööksbeställning med diverse saker till min familj.
Goliat ska få en ny grimma.
Kejsi ett halsband.
jag beställde även en sele till fröken schäfer och en klicker.
nu ska jag få ordning på mitt ridande med hund.

dessutom, jag köpte snällyoghurt idag. min mage är snart glad igen :)

imorgon har jag planer.
förmiddagen med Goliat och Kejsi.
eftermiddagen med studier.
jag borde dammsuga (IGEN)och tvätta.

det ska ju komma nån snökanon också..
spännande om inte annat, undra hur det ser ut.

nu ska jag duscha å bädda rent i min säng.
kissa hund och sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0