när livet är som en sol.

FÄRDIG!
DONE!
tentan är inskickad till urkund.
jag kan nu, med rak rygg och ett stort leedende ta tag i mitt kök som ser ut som ett kaos,
dammsuga alla hundhår, byta om och sega mig ut till stallet. och ännu mer i stallet.
kanske är det en bra dag och prova rida med den där selen jag köpte til Kejsi.
i eftermiddag kommer mina bästa killar.
(inte alla som har fler) :D
Hampus ska laga fiskgratäng å jag ska jobba vidare på mina smaklökar för vin.
å så pyjamas på det.
solen letar sig dessutom fram. kanske blir det närmre tio varma grader idag också.
troligtvis kommer det blir en sån där bra fredag, en sån där som det spritter i magen av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0