kroppshysteri?

min facebooksida kryllar av folk på dieter.
jag lagade mos och korv ikväll.
det var gott :)
jag hade extra mycket ketchup på moset!
orka, helt ärligt. orka vara så himla duktig..
hur många måndagar har man inte börjat det där nya livet
som slutade med både lördagsgodis och oboy till söndagsfrukosten.
haha, vad misslyckat. ironiskt!
jag brukar inte skriva om vikt å hälsa..
jag tänker inte göra det heller..
alla andra kan banta,
så kan jag försöka vara duktig med hund, häst å tantgympapass.
men glöm att jag tänker sluta äta ketchup för det.
Beach 2012, here I come!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det känns som att jag borde ta åt mig, efter den där måltidsersättningen jag tryckte igår eftermiddag! Men jag åt en jäkligt god lasagne till middag iaf, faktiskt med en aning ketchup på !

2012-02-08 @ 10:06:52
URL: http://livetsstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0