godissug, dammsugarkänslor och onsdagslyx.

jag forsätter med mitt dödtema.
för stunden skulle jag kunna döda för en chokladbit.
det är stört det där med behov.

mina känslor för damsugaren börjar mjukna.
idag använde jag ett munstycke jag tidigare aldrig trodde jag skulle.
men, wow! inte ett strå i soffan. inte en tuss efter min vovve.
det va faktiskt ganska roligt å dammsuga.
(hej jag är 21 år och tycker att finesser på dammsugaren är coola)

det om det.

jag sliter för stunden med min komplettering.
ganska snart i mål.

Kejsi ska kissas, å om någon missat har det snöat i ett dygn.
jag kliver runt i mina tretornstövlar, det är tungt och jobbigt.

dessutom, idag.
massa snögalopp med Mian å Taffee.
sånt är vardagslyx när det är som bäst.
fina Goliat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0