fyra dagar till alla hjärtans dag.

eftersom jag är lika hopplös som vanligt inleder jag helgen
(och beach 2012) med lite godis.
1-0 till mig, inte till beachen!

idag var jag i skolan.
på en föreläsning.
den saknade rödtråd och begripligt innehåll,
däremot innehöll både eeh och suck.
inte alls spännande.
jag gjorde alla hjärtans dag kort till Bea.

jag ska dammsuga, bada och kolla på skönheten och odjuret med Kejsi.
troligtvis gråta lite.
det är fint med kärlek.

hela världen är så underbar om man är korkad, tom och glad.
Markus Krunegård



mitt hjärna smälter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas verkligen inte att din hjärna smälter, det bör finnas något kvar tills tisdagens seminarium menar jag! (Förlåt, jag var bara tvungen!) Själv har man inte så mycket mer hjärna kvar eftersom den förfrusit sönder under dagen. Trevlig helg!

2012-02-10 @ 22:21:48
URL: http://livetsstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0