hej hösten, jag är redo för dig.. imorgon!

jag har haft en underbar vecka på Cypern.
en välförtjänt semester tillsammans med världens bästa Hampus.
turkost Medelhav, blå himmel, skratt, vin, prat, sol, mat, uttjatade spotifylistor, drinkar, pistagenötter, supermarkets, bränna och mer prat.

jag har varit vaken sen igår, eller egentligen sen i förrgår..
40 vakna timmar, nu kan jag inte sova.
schemat för HT12 ligger ute, jag är långt ifrån nöjd.
min lägenhet ser ut som ett bombnedslag.
imorgon ska jag ta tag i det där som ska bli min höst.
idag beställde jag ett par gummistövlar, det känns som ett steg i rätt riktning.
Goliat pryder nu mer min vänstra vrist.
att veta att han alltid kommer sitta där, kan inte kännas mer än rätt.

det var något om att man har semester för att uppskatta den vardag man har, det handlar om att komma till insikt med att vardagar är de dagar vi kommer ha flest av och alltså de dagar vi bör uppskatta mest.

jag har inlett min höstmusiklista.
jag kallar den, 3 grader i augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0