vilken känsla.

snacka om sluta-vara-så-snygg-exemplar!



det va grymt, vilken röst han har.
efter timmarna på Scalateatern promenarade Hanna och jag, nykära genom Stockholmskvällen.

idag har jag, igen lyckats förvirra bort mig på spåret.
Kejsi och jag tog oss typ runt milspåret, joggade upskattingsvis lite mer än halva.
och, det bästa var känslan, den där känslan när man kan springa hur långt som helst.
uppenbarligen har våra långa promenader och cyklingen gett konditionen en kick :)
innan jag förtjänar en lång dusch ska jag dammsuga och IGEN plocka iordning.
jag förstår inte vem det är som är så duktigt på att sprida, kläder, skor, tekoppar och litteratur i min lägenhet.

Brolle – Är Det Mig Du Gråter För



Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla ---> http://www.facebook.com/pages/Brolle-The-One-And-Only-One-Star/262450193830708?sk=wall

2012-05-01 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0