hard working. hard thinking.

I'm healing this broken heart, I know I worth it.

Jason Mraz – I Won't Give Up - Demo
 
nästa gång mitt hjärta går sönder ska jag tänka på de där orden.

idag har jag jobbat, (gjorde det igår också) mitt huvud är trött.
men jag är nöjd, brukar ju skryta över mina djur.
kanske ska jag passa på att ge mig själv en klapp på axeln.
för, jag har fått beröm. både igår och idag.
idag fick jag till och med kommentaren, Cicci du ska ju vara här varje dag.
då blir jag varm i hjärtat :)

dessutom har jag pratat med Hanna massa timmar på telefon idag.
låt säga som så att det är skönt med någon som kan skratta åt hur dum man är
och som dessutom är lika knäpp själv. sen va det de där med att man bryr sig, fast man inte
vill, eller ska, eller att man inte orkar bry sig, men gör det ändå. sak samma. det är hopplöst.
det där med tankar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0