hej vardag

cykling, utsläpp av hästar, hästgos, hundmortion, skola, städning, promenad, matlagning, plugg, Beasamtal, kvällskiss, plugg.

idag tog jag mig själv, mitt lokalsinne och min hund ut i stadsskogen.
det resulterade i en två timmar lång promenad, trötta ben och en sovande hund på köksgolvet.
solen skiner igen och nu hoppas jag verkligen på inga mer snöflingor.

det hände en märklig sak när jag gick där i skogen.
först blev jag varm, hjärtat började slå fort, benen blev som spagetti,
händerna började skaka och det snurrade till i huvudet.
lite kändes det som att alla organ i kroppen snurrade runt ett varv.
Kejsi och jag pratade om det där. om märkliga känslor.
om hur konstigt det kan kännas när man påminns om något.
om något man trodde man hade kommit över.


Kommentarer
Postat av: Den där Bea!!

Om det där med spagettin som ben <3

2012-04-13 @ 11:59:31
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0