mot Öland.




det finns folk till allt.
idag gick det in en kvinna i hästhagen för hon ville ha bajs till sina grödor.
sur blev hon också, när jag talade om att det inte var okej att bara gå in utan lov.
- vill ni inte ha mockat i hagen, fick jag till svar. spydigt.
det är spännande vad människor tycker sig ha rätt att göra vad som helst.
konstigt.

men en annan grej, med människor. vissa är riktigt trevliga.
en farbror i mit hus, höll upp dörren, hjälpte mig in med cykeln och pratad en sund med både mig och Kejsi.
än finns det hopp. :)

nu kommer mamma, mot sydligare breddgrader :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast cicci, allemansrätten... så GÅ där får hon. sen får hon kanske inte plocka bajs :)

2012-04-08 @ 18:43:53
URL: http://hannana.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hämta kärra på dyngstacken och bara klampa in i hagen och börja mocka.. kändes kanske inte helt okej.

2012-04-09 @ 11:00:27
Postat av: Cecilia

å sypdig hade hon inte heller rätt att vara. :)

2012-04-09 @ 11:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0