10 april 2012

det är roligt med facebook.
helt plötsligt kommer folk ihåg en..

Kejsi och jag är hemma igen.
Hon har intagit sin plats i soffan, jag ska lägga in de sista bilderna innan jag gör henne sällskap.



det bör nämnas att jag fyller år också.
speciella 22 år.
egentligen räcker det med att jag fyller år,
22 år känns nästan gammalt.
eller nästan, det är gammalt.
äldre än 21 i alla fall..jag känner mig inte som jag trodde det skulle kännas att vara 22.
så kan vi säga, ibland känner jag min fortfarande som 17.


Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: Hahaha! Precis, det vore bra! ;) Och visst är det så att facebook har liksom gett

2012-04-11 @ 07:12:23
URL: http://livetsstorm.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppsan, trycka på enter samtidigt som muspekaren står på "skicka kommentar" var inte bra när man inte skrivit klart. Men jo, facebook har liksom givit livet en ny dimension, vi får se tjusning bakom det! ;)

2012-04-11 @ 07:14:03
URL: http://livetsstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0