sista helgen i september.

tjejhelg låter ju lite fånigt.
men det blev så.
lördagkvällen med Bea, Linda och Natalie hemma hos mig.
mat, prat och skratt.
liksom så där bra som en tjejmiddag är.
söndagen med Hanna i Eskilstuna.
fika, gå i affärer och reflekterande.
liksom så där bra som en dejt med Hanna är.

som grädden på moset
(som förövrigt är ett mycket udda uttryck. vem vill ha grädde på mos?
jag tänker mig sprutgrädde på potatismos.)
har jag blivit förkyld. så förkyld att jag drömde om snor i natt.

imorgon börjar jag ny kurs.
Sociologiska perspektiv.
utifrån litteraturen kan jag gissa att den ska handla om globalisering och konsumtion.
jag får gymnasievibbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0