söndag och jag har ingen måndagsångest.

lyssnar på Ölandslistan,
det innebär dansband, sommarplågor, Håkan och några låtar om olycklig kärlek.
det innebär sex.

Dance move, shake it baby!
Försöker med alla medel att fånga din blick ikväll,
med alla konstens regler jag söker din uppmärksamhet.
Så, var ska vi sova i natt? Jag har en säng som står tom.
Och om sannigen ska fram, vill du ligga med mig då?
Jag kommer, jag kommer, jag kommer.
jag är nästan där.
I don't wanna be a young dad.

I just had sex and it felt so right..

klockan är straxt efter elva.
jag har ätit grötfrukost,
pluggat, fixat lite med bilderna vi tog igår
och beställt böcker till nästa kurs.
än så länge ingen måndagsångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0